Având în vedere încetarea stării de urgenţă, în contextul menţinerii riscului transmiterii infecţiilor cu noul coronavirus, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, în vederea asigurării dreptului cetăţenilor la petiţionare dar şi a protejării angajaţilor Inspectoratului General de Aviaţie al M.A.I., activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura astfel:
Activitatea de primire în audienţă se va desfăşura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situaţia prezentată de către solicitantul audienţei.
În situaţia aprobării audienţei, aceasta se va desfăşura astfel:
- Audienţele se vor desfăşura într-o singură locaţie de la sediul Inspectoratului General de Aviţie al M.A.I., din Bucureştri, Calea Ion Zăvoi, nr. 14, sector 1;
- La audienţă vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcţie de conducere din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al M.A.I.;
- Audienţa se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacţiunii prelungite dintre mai multe persoane;
- Persoanele care participă la audienţă vor trebui să poarte mască şi mănuşi de protecţie şi să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19;
- Spaţiul unde are loc audienţa va fi dezinfectat înainte şi după încheierea fiecărei activităţi în parte.
Pentru asigurarea comunicării dintre cetăţeni şi conducătorul instituţiei se pot utiliza şi mijloace alternative cum ar fi sesiunile de comunicare pe conturile reţelelor de socializare sau telefonic. În situaţia în care nu se poate realiza primirea în audienţă, se poate dispune ca aspectele semnalate să fie transmise spre soluţionare unui compartiment de specialitate, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate. În vederea realizării celor de mai sus, solicitanţii vor menţiona, obligatoriu, în cererea de primire în audienţă, telefonul de contact şi/sau adresa de e-mail. Activitatea de consiliere a cetăţenilor, prevăzută de OMAI nr. 33/2020 privind activităţile de soluţionare a petiţiilor, primire în audienţă şi consiliere a cetăţenilor, în Ministerul Afacerilor Interne, se va desfăşura astfel:
- Activitatea se va desfăşura, telefonic, de către lucrătorii de relaţii cu publicul, cetăţenii putând să apeleze numărul de telefon 021.310.43.99, interior 17000
Activitatea de primire a petiţiilor cetăţenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poştale, la adresa de e-mail: igav@mai.gov.ro
Solicitările ( model petiţie ) dumneavoastră către Inspectoratul General de Aviaţie pot fi transmise prin depunere personală la sediu, prin poştă, fax sau e-mail, folosind următoarele date de contact:
Adresa: Calea Ion Zăvoi nr. 14 sector 1 Bucureşti
Fax: 021/ 311.39.09
E-mail: igav@mai.gov.ro
Relaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 021/310.43.99, int. 17.006 – ofiţer responsabil cu activitatea de relaţii cu publicul.
ATENŢIE: Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează (conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor).
Pentru cererile de informaţii publice conform Legii nr. 544/2001, vă rugăm vizitaţi secţiunea dedicată: Legea 544/2001.
AUDIENŢE: înscrierea pentru audienţe la conducerea Inspectoratului General de Aviaţie se face prin cerere prealabilă motivată, întocmită conform modelului ( model cerere audienta ), depusă personal la sediul I.G.Av. sau transmisă prin poştă, fax sau e-mail.
Programul de audienţe al comenzii Inspectoratului General de Aviaţie al M.A.I.:
INSPECTOR GENERAL |
General de flotilă aeriană Cătălin-Paul DACHE |
JOI |
12.00- 14.00 |
DESEMNAT ADJUNCT AL INSPECTORULUI GENERAL (PENTRU ZBOR) |
Comandor Traian CÂRSTOIU |
LUNI |
12.00- 14.00 |
ÎMPUTERNICIT ŞEF STAT MAJOR |
Locotenent-colonel Florin MOGHILAȘ |
VINERI |
12.00- 14.00 |
DESEMNAT ADJUNCT AL INSPECTORULUI GENERAL (ŞEF AL RESURSELOR ŞI INGINER SEF) |
locotenent-comandor Ionut CHIVU |
MIERCURI |
13.00- 15.00 |
ŞEF SERVICIU MANAGEMENT RESURSE UMANE |
Locotenent-colonel Ana-Maria ENCIU |
MARŢI |
10.00- 14.00 |
Consultaţi:
- Ordonanţa nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002.
- Legea nr. 233 din 23 aprilie 2002 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.
Descarcă Ordonanţa nr. 27 din 30 ianuarie 2002: (format .pdf)
Descarcă Legea nr. 233/2002: (format .pdf)